5.5.2014

again

Mä oon kirjottanu blogia jokunen vuosi sitten viimeks ja tykkäsin siitä sillon hirveesti. Lopulta se homma kuitenkin jäi mutten voi väittää ettenkö ois aina välillä miettiny paluuta. Nyt mä päätin sitte toteuttaa tän ajatuksen ja avasin blogin jälleen. Ihan puhtaalta pöydältä tosin ois tarkotus lähtee liikenteeseen eli poistin kaikki vanhan jutut. Mä vihaan näitä ekoja postauksia ja sitä miten muka pitäs ensin aina esitellä ittes ja tarinoida kauhee pätkä kaikkea turhaa. Mä uskon että jos te kiinnostutte tästä blogista niin opitte kyllä varmaan tuntemaan mut ihan tarpeeks hyvin ajan mittaan. Ja jotta nyt päästäis kuitenkin jostais liikkeelle aattelin toteuttaa tämmösen haasteen jota oon muutamissa blogeissa nähny ja joka mun tekin mieli toteuttaa. Aion kuitenkin postailla ohessa myös muita juttuja aina kun kerkiin! :)


Ei kommentteja: